ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

ریحانه چرا ریحانه...!😔

1400/3/13 2:51
نویسنده : مامان زینب
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سلام

امروز بعد از دو هفته وقت مشاوره داشتی یعنی رفتیم که گزارش بدیم از رفتار و اخلاقت تو این مدت

وقتی گفتم حساس وپرخاشگر شدی و زود عصبی میشی و جواب نقشه مغزی رو دید

گفت تو تفسیر نقشه مغزیت علائم اصطراب و تنش هست😔😔

وکمی هم افسردگی😓😓

اخ نگم که چه حالی شدم

اشکام داره میریزه اخه چرا اینجور شدی 

چرا 

چی شد یکدفعه....

میگه سابقه ای در این زمینه تو خانواده دارید

آره از شانس من ژن های بد رو گرفتی از عمه ومامان جون...

چی بگم چی بنویسم نمیدونم

فقط خیلی ناراحتم خیلی

اخه اونا تو چه سنی دارو میخورن

تو تو ۸سالگی

اخه مادر فدای تو بشه چت شد پس...

کاش اصلا تو ذهنم نمی اومد که تو رو مسئول نگهداری از آجی کنم

چی بگم چی کنم حالا

خیلی پرسیدم و نگرانم

میگه حتما باید درمان بشه

اگرنه ممکنه مشکلات دیگه بوجود بیاره...

میترسم وابسته بشی ولی گفت وابستگی ایجاد نمیکنن

تا ۳هفته دیگه دوباره باید بریم گزارش بدیم 

دونوع قرص وشربت دیگه نوشت برات

کاش خودم مریض میشدم ولی تو هیچیت نبود دختر شاد و شنگولم

خدایا کمکم کن کمک😔😔😔

دلم نمیخواد کسی چیزی بدونه (از خانواده)

ولی دلم هم می خواد اگر کسی چیزی میدونه راهنمایی کنه 

کسی نظری تجربه ای در این زمینه نداره؟!

اینم عکس توضیحات داروها😔😔😭

پسندها (4)

نظرات (4)

🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
14 خرداد 00 0:30
انشالله که حالش زودتر خوب بشه❤️
نه من متاسفانه اطلاعی ندارم😔
مامان زینب
پاسخ
متشکرم🙏

14 خرداد 00 10:08
آخی چه بد انشاءالله با یه دوره کوتاه درمان خوب میشن خدا با بچه ها همراست نمیزاره خیلی درد بکشن زود خوب میشن

حتما براشون دعا میکنم انشاءالله همون دختر شاد و ناز قبلی میشود&hearts&hearts&hearts
مامان زینب
پاسخ
خیلی ممنونم لطف دارید انشالله همینطور میشه❤
مامان آنیلمامان آنیل
14 خرداد 00 18:02
انشاالله چیز مهمی نیست و سریع حل میشه، بهتره با فوق تخصص مشورت کنین، تجربه و مهارت پزشک و مشاور خیلی مهمه بعضی ها از رو بی تجربگی آدم رو خیلی نگران میکنن. با تشخیص غیر واقعی و دروغ...
از این بابت من خیلی تجربه کردم
مامان زینب
پاسخ
ممنونم از نظرتون  بله پیش فوق تخصص بردم😕
مامانِ محدثه جونمامانِ محدثه جون
15 خرداد 00 0:49
سلام 
چه پست غم انگیزی 😓
امیدوارم حال گل دخترتون همیشه خوب و قشنگ باشه 🙏 و ان شاءالله آرامش تو خونتون موج بزنه 👌 اضطراب هر چقدر هم زیاد باشه با آرامش خوب میشه  شک نکنید 
مامان زینب
پاسخ
ممنون از لطف شما دوست عزیز