ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

بعد از مدتها سلام وسلام

1394/8/18 23:45
نویسنده : مامان زینب
154 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گلهای زندگیم. بعد از یک سال ویک ماه وزودتر از موقع وبا درخواستهای مکرر بالاخره مشغول کار شدم  اونم پایه ی اول ولی خداروشکر راضیم محمدرضا پیش مامان صفیه وریحانه مهد که خیلی لذیت میکنه صبح ها ولی شعر وسوره یاد گرفتی که سر فرصت میزارم عزیزای دلم پسرم ودخترم این روزها نمیدونم چرا عصبی شدم والبته شماهم بی تقصیر نبودید ریحانه که همش گریه وبهانه دلم میخواد دیگه هر چه زودتر از شیشه وپوش رها بشی ولی فعلا هیچ هیچ بلد نیستی دقم میدی ونمیگی جیش!!!وقتی میبرمت دستشویی هم نمیکنی!محمد رضا هم بچم درد داره. رو دندونه ولی فعلا خبری نیست!

پسندها (1)

نظرات (0)