ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

خرابکاری پسرکم😶

1396/3/27 18:27
نویسنده : مامان زینب
180 بازدید
اشتراک گذاری
پسر عزیزم سلام
دیشب ۲۰رمضان و۲۵خرداد وقتی بعد از افطار خونه حج بهروز رفتیم جلسه قرآن نمیدونستم که چه خرابکاری میکنی🙄
وسط قرآن بودیم که مهرسا وآجی اومدن بلند اعلام کردن محمدرضا پی پی کرده تو اتاق نمیدونم چطور رفتم تو اتاقشون ویدم بللهههکمی از پی پیش افتاده رو زمین خیلی عصبانی شدم از خجالت اب شدم
زود بردمش دستشویی و.....
خیلی اعصابم خراب شد واقعا خجالت کشیدم
اشکام اومدن همش شرمنده میشم وقتی میرم یا بافضولی هات یا خرابکاری واین دفعه هم که .....
امشب هم احیا دارن فکر کن با این اوصاف بخوام ببرمت...


شیطونک مامانی که قهر کرده🤗
پسندها (1)

نظرات (0)