ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

از پوشک گرفتن پسرکم 💪در نبود آجی😕

1396/4/21 1:12
نویسنده : مامان زینب
247 بازدید
اشتراک گذاری
✍️ ارسال مطلب و عکس در وبلاگ
سلام عزیزم بالاخره تصمیم گرفتم برای از پوشک گرفتنت
امروز۲۰تیر۹۶ وقتی از خواب بیدار شدی وعوضت کردم دیگه پوشکت نکردم وشرت پوشیدمت وبرات توضیح دادم وهرنیم ساعت بردمت دستشویی وبعداز هر بار .....کردن یک جایزه (لواشک اسمارتیز وبرچسب)بهت پیشنهاد دادم که همش برچسب انتخاب کردی وبه دیوار زدیوچند بار هم لواشکتا غروب که خونه مامان جون بودیم وکمی پی پی کردی تو شلوار وسریع بردمت دستشویی در کل برای روز اول خوب بود وراضی بودم🤗مرد کوچک من سرفرصت عکس میزارم ازت



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)