ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

به یاد روز اول مهر ۹۶ آغازی جدید

1396/9/1 1:06
نویسنده : مامان زینب
211 بازدید
اشتراک گذاری
خانم معلم:
سلام به عزیزان دلم
و بازهم مهری دیگر
البته با شروعی جدید
امسال مدرسه ومهد نزدیک خونمونه ولی همه ی زحمت با خودمه که باید ببرم وبیارمتون صبح خیلی اذیت میکنید برا بیدارشدن مخصوصا محمدرضا روزهای اول خیلی پر استرس بود محمد رضا اصلا نمی موند اونها هم میگفتن ببرش چون از همه کوچکتره فقط امادگی وپیش دبستانی دارن همسن محمدرضا ندارن اصلا تو کلاس نمی موند وهمش میخواست پیش ریحانه باشه حالا اونم ناز وشکایت که من و دوستهامو میزنه خلاصه خیلی یهم فشار اومد که گفتن ریحانه بنونه محمدرضا رو ببر جای دیگه خیلی ناراحت شدم اخه کجا ببرم!خلاصه با کلی استرس ودعا وحرف زدن وجایزه وفرشته مهربون و....کم کم علاقمند شد
عکسهای روز اول مهر۹۶


ریحانه وکفشهای نو



اینم عکس روز اول مهر





اینم بعد از مدرسه
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)