ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

کپلی هات کو؟🙃

1398/3/30 11:47
نویسنده : مامان زینب
310 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم رو در تاریخ شنبه  ۲۵خرداد  بردم بهداشت برا چکاپ

وزنش اصلا تغییر نکرده بود بعد از یک ماه البته اولهاش کم کرده بود وتو یک ماه برگشته بود به وزن تولد +۳۰گرم😞!!!

من خیلی ناراحت شدم اخه این همه مراقبت ونگهداری وشیر کجا میره مسئول بهداشت گفت مشکلی نیست ولی برا اطمینان ببرش متخصص  ماهم یک روز بعد بردیم پیش دکتر منجم ومعاینه کرد و گفت نگران نباش طبیعیه چون وزنش رو تو شکم مادر گرفته کمتر اضافه میکنه و وزنش برا نوزاد یک ماه نرماله

وزنت ۴۵۵۰بود 😅😑  

حتی نامه نوشت که شیر خشک میخواد برا وزن گیری

والبته نگم که چقدر اذیت شدم برا شیر نخوردن از  خودم

که این عروسک فسقلی چون اولش مجبور شدیم شیشه بدیم دیگه به سختی ودردسر وکلی عرق ریختن وسرکله زدن از خودم میخورد 

من خیلی سعی خودمو کردم وسختی کشیدم و...هر روز شیرمو دوشیدم وباهات مقابله کردم که از خودم هم بخوری ولی تو مصمم هستی که نخوری ولج کنی😏😏  باز آجی و داداشی چند ماه از خودم هم خوردن ولی تو رکورد زدی از همون اول 😑

رونیکا شیشه به دهن😁😁🍼🍼🍼

خلاصه درهمه حال شیشه میخوای🍼😅

حتی موقع تعویض لباس وپوشک🙈😅😅😅

پسندها (6)

نظرات (6)

🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
30 خرداد 98 12:13
سلامت باشه گل دختر😊💕💕
مامان زینب
پاسخ
ممنونم عزیزم🤩
千.𝓏千.𝓏
30 خرداد 98 16:29
لطفا ماروهم دنبال کنید .
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
30 خرداد 98 17:40
خداحفظش کنه😘
مامان زینب
پاسخ
ممنونم عزیزم🤩
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
1 تیر 98 19:48
از اینکه با وبلاگ قشنگتون اشنا شدم خوشحال شدم لطفا دنبالم کنید موفق باشین
دخــــــتــرخــــالــــہدخــــــتــرخــــالــــہ
1 تیر 98 19:51
لطفا دنبالمون کنید باتشکر