ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

اولین مرواریدت داره در میاد

1398/9/17 1:11
نویسنده : مامان زینب
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

چند روزه که خیلی بی قراری  وگریه میکنی وضعیت پوشکت هم 🤢🤢

خلاصه تا امروز موقعی که گریه میکردی دیدم لثت شکافته شده 😁😁😍دلیل بی قراری ها وگریه های مدامتو میدونم ولی منم خیلی طاقت میکنم خوب البته گاهی هم حق دارم که دیگه کلافه بشم غذا وفرنی رو با میل نمیخوری وبه زور بهت میدادم ولی امروز گفتم غذا بهت ندم وحریره بادوم درست کردم وکمی خوردی البته خیلی طول کشید از برخورد قاشق به لثه هات دندونتو حس می کردم وبرای من خوشایند وبرای تو درد ناک بود گویا ولی من خیلی مواظب بودم💚💚میخواستم عکس بگیرم ولی زیاد معلوم نیست انگشتمو که تو دهنت میکنی تیزیش رو حس میکنم فدات شم 🌻🌻فردا باید ببرمت دکتر هم بی قراری وبی خوابی وانگار علایم عفونت گوش داری🤕

این عکس رو داداشی گرفته امروز ولی دندونت معلوم نیست😗😉

دندون فینگیلیت عکس نگرفتم امروز فردا ببینم میتونم یانه

الان همش دستم به گهوارس که گریه میکنی😖

از شیر خوردن و درد سرهای سرشیشه برات نگم که یا تند میرن که می پره تو گلوت و شیشه رو ول میکنی یا کم میره وتو همش غر میزنی بابایی هم میگه بعد سه بچه هنوز بلد نیستی سرشیشه درست کنی

اخه بهش بگو به من چه مشکل از کارخونس نه مامانی 😊😊😆

عکس با داداشی هم بزارم 

عکس خوب نمی زارن بگیرم انشالله یه فیلم کوتاه هم از تاب شرتی میزارم که کلی باهاش ذوق کردی😁😁الان نمیشه باید ویرایشش کنم

هنوز عکس بزارم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)