ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 5 سال و 2 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

شیرین کاریهای دخمل مخملم

1393/4/9 2:08
نویسنده : مامان زینب
135 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز من سلام از دیروز 6تیر یاد گرفتی دستات موهات چشمان پاهات وزبونتو نشون میدی الهی من فدات کاش میزاشتی ازت فیلم بگیرم دستات کو ریحانه؟اون دستای نازتو نگاه میکنی ونشون میدی زبونت کو زبونتو در میاری وبا دستت میگیریش عاشق کارهاتم خیلی خوشحالم که داری کم کم خانم تمومی میشی راستی 2هفته پیش زبونتو والنگوتو نشون میدادی ولی الان پیشرفت کردی مامان فدای هوشت بشه الهی فعلا بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ایهان سلطان ماه
22 تیر 93 19:12
سلااااام ماشالله چقد دخمل نازی به منم حتما سر بزن حتماهاااا