ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

تولد ۶سالگی گل پسرم

1399/12/11 13:29
نویسنده : مامان زینب
163 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از مدتها سلام

این روزهای کرونایی خیلی حس وحال آدم ها رو داغون کرده

ولی یو سال بیشتره که همه در گیر هستیم

اینجا سعی میکنم از خاطرات خوش بنویسم 

از تولد گل پسرم که با ولنتاین همراه بود 

وخیلی یهویی براش تولد گرفتیم

البته مهمانی وجشن نبود فقط خودمون بودیم 

چند عکس ثبت میکنم

چند تا عکس هم از نوزادیش بزارم

اینجا بعد ازتولد

کمی بعد از تولد گذاشتنت تو دستگاه ونیوردنت پیش من

فعلا خیلی کار دارم برم به کارهام بر

پسندها (5)

نظرات (0)