ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

حال عجیب اتفاق عجیب

1393/4/9 2:01
نویسنده : مامان زینب
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امشب حال عجیبی دارم اخه یه اتفاق عجیب وجدید افتاده امروز اول رمضانهولی مامان نتونست روزه بگیره بخاطر نینی که توراهه باورم نمیشه امروز از دادم وجوابش مثبت بود اخه هنوز شما کوچولویی دخترم عشقم نفسم همهی وجودم نگرانم اضطراب دارم ولی ناشکری نمیکنم اخه خدا بعداز مدتها انتظار تورو بهم هدیه داد ولی حالااصلا میدونی چیه؟بارداری اولم معجزه بود وحالا هم یه معجزه ی دیگه !خدا خودش میدونهکه تو دلم چی میگذره به خیلی چیزا فکرمیکنم اینکه از عهدش برمیام یانه؟مدرسم؟داروهام؟وخیلی چیزای دیگه از خدا میخوام که بهم ایمان ونیروی فوق العاده بده که بتونم شما رو به بهترین نحو تربیت کنم نی نی مون چه اجی باشه چه داداشی جای تو در اعماق قلبمه عزیز مادر نفسم الان خوابی ومن هی بوست میکنم صورتم از اشک خیسه نه از ناراحتی نیست. از اضطراب از فکر ایندتون از این که در حقت کوتاهی نکنم خیلی میخوامت تو عشقمی جونمی امید ونفسمی مادری خیلی عاشقته اینو بدون وبدون که تو گل خوشبوی منی فقط انشالا خدا کمکم کنه وهم اخلاق شما خوب باشه وهم نی نی توراه که مامانی اذیت نشه یه عالمه بوس ازته ته ته قلبم نمیدونم چرا عکسها نمیان گرچه نمیتونن احساس منو به تصویر بکشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)