ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

اولین آمپول ریحانه جونم

1393/8/23 1:01
نویسنده : مامان زینب
267 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز هم حالت بد بود تب واستفراغ خیلی بی قراری وکسل کل رختخوابای تختت وتخت مارو کثیف کر ی خیلی نگرانتم عزیزم عصر هم بالا اوردی تا بردیمت درمانگاه تخصصی ابوذر که خیلی شلوغ بود اونجا دوبارع توردی بالا واز شدت تب سرخ شده بودی ومینالیدی رفتم با پذیرش رف زدم قبول کردن زودتر توبت بدن باکلی خواهش!دارو برات نوشت وامپول وقتی زدی خیلی گریه کردی من که رومو کردم اونور خیلط نگرانتم بیحال ونا ارومی عزیزم انشالا زود خوب شی گلکم بهت نمیاد اینطوری!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساسان اس ام اس
2 آذر 93 14:58
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان