ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

سلام بر دوگل ز یبای مامان

1393/9/21 16:27
نویسنده : مامان زینب
198 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزانم سلام خوبید؟امروز جمعس ودل مامانی گرفته دیشب پاگشای رضا منزل مامان جون دعوت بودیم خوب بود ,از اتفاقات اخیر برات بنوییسم هفته فبل نوبت دکترم بود وبرام سونو نوشت همه چیز خوب بود 28هفته بودم ولی سونو گفت 29هفته وزنت 1380بود _راجع به اسمت بگم من محمد ورضا نذر کرده بودم ولی بابا غقط محمد قبول کرد_مثلا محمد متین دویش دارم ولی نمیخوام شرمنده امام رضا باشم میگم بزاریم تو قران خرچی دراومد ولی بابا راضی نمبشه پسرکم. تا ببینم چی پبش بیاد

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)