ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

...و۵ماهگی گل دخترم

1398/8/12 3:10
نویسنده : مامان زینب
718 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

بازهم خداروشکر که فارغ از هیاهو ها و دغدغه های روزانم ساعت ۳نصفه شب وقت می کنم بنویسم 

وبازم خداروشکر میکنم که عزیزانم در آرامش شب خواب هستن ومن فرصت نوشتن دارم  

ماه مهر تمام شد ریحانه هر ردز به مدرسه میره ومن وداداش وآجی کوچولو تو خوته هستیم منتطر گل دخترم که از مدرسه بیاد لباساش هنوز تنش هستن با هیجان  برام از مدرسه تعریف کنه.☺  بابا هر روز میبره ومیاردت 

امسال دلم میخواست  یه شب روضه بگیرم که بعد از کلی پیگیری وهماهنگی خداروشکر جور شد و۲۶صفر( آخرای ماه)روضه گرفتم خوب بود حس خوبی بهم داد انشالله خدا قبول کنه شلوغ هم شد 

بعدش هم عکس های ۵ماهگی گل دخترم رو البته با چند روز تاخیر به همت مامان جون سیمین گرفتم 

این مدت محمدرضا خیلی  به رونیکا حساس شده با اینکه اصلا من حساس نیستم ولی همش میخواد با کارهاش  جلب توجه کنه 

گوگولی مامانی ۵ماهگیت مبارک راستی نمیدونم نوشتم یا نه ولی از۴ونیم ماهگی فرنی بهش میدم و از اون هفته هم حریره بادام 

فدای شیرین کاریات😘😘🤩

جشن قرآن ریحانه خانم 👇👇

اینم رونیکا وداداشی منزل مامان جون🤗🤗

 

رونیکا خانم ۵ماهه روضه منزل مامان جون😍😍

 

پسندها (3)

نظرات (1)

عمه فروغعمه فروغ
14 آبان 98 21:31
خدا حفظشون کنه براتون😘
ممنون میشم ما رو دنبال کنید🌹
مامان زینب
پاسخ
ممنونم عزیزم😘