ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

۶ماهگیت مبارک اگر واکسن بزاره🤕

1398/8/30 10:56
نویسنده : مامان زینب
519 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزکم قندونم

۲۴آبان روز جمعه بود که باید واکسن میزدی ومن شنبه بردمت بهداشت

وزن:۶۸۰۰

قد:۶۵

خداروشکر گفتن خوب هستی 

وقتی واکسنتو زد خیلی گریه کردی

آجی وداداش خونه تنها بودن ومن نگران اونا هم بودم،مدارس بخلطر درگیری های بنزین تعطیل شده بود الان نت نداریم بزور این صفحه باز شد با داده 

پای چپت درد داره وبغلت میکنیم درد میاد

دیروز هم ماهگرد گرفتم برات

نیم سالگیت مبارک گلکمممم🌻🌻🌻😍😍😍

کارهای جدیدت تو این ماه:وقتی غلت میزنی میمونی رو چهاردست وپا میخوای آماده بشی که بری جلو (۴دست وپا)البته بصورت عقبی وغلت زدن حرکت میکنی عزیزم

یه احساسی که نسبت به تو دارم ودر مورد داداش وآجی نداشتم اینه که برای اونا دوست داشتم زود زود بزرگ شن ودندون دربیارن و بشینن و...ولی الان اصلا عجله ندارم فقط دوست دارم لذت ببرم وثبتشون کنم این لحظات رو چون دیگه تجربشون نمیکنم🤗🙂

چند روز پیش نوشتم ولی بدلیل قطعی اینترنت سراسری نشد ارسال بشه😑

یه عکس نه چندان حرفه ای با داداش آجی 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
30 آبان 98 11:01
ماشالله خدا حفظش کنه
مامان زینب
پاسخ
ممنونم لطف دارید🤗
فاطمهفاطمه
30 آبان 98 16:42
عزیزم چه نی نی نازی هستی شما جیگری.
خدا حفظشون کنه.
مامان زینب
پاسخ
ممنونم لطف دارید شما🤩
امیرمهدی و مامانامیرمهدی و مامان
2 آذر 98 23:22
ماشاءالله😘
مامان زینب
پاسخ
ممنونم ماشالله به عزیزات