ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

دردو دل ویه اتفاق تازه

1393/2/30 1:3
نویسنده : مامان زینب
233 بازدید
اشتراک گذاری
مطلب بصورت موقت و بدون نمایش در وبلاگ ثبت شده است

سلام  دختر قشنگم خوبی. ;؟امروز بردیمت دکتر چون سرفه میکنی وسوختی دارو بهت داد وزنت هم 10کیلو شده بود نسبت به خودت افزایشت خگب بوده ولی در کل کمه ولی بازم خدارور شکر وقتی رفتم داروخوهه داروهاتو بگیرم بیبی چک هم گرفتم نمیدونپ چرا اخه حس عجیبی دارم وهم اینکه اون هفته حالم بد شد رفتم تر وسرم وامپول و..دکتر گفت باردار نیستی؟گفتم نه ولی..بعد هم شما یک وفعه از شیرم بریده شدی وقتی پریروز گذاشتپت روسینم دهنتو باز کردی ولی بوردی وخندیدی الهی فدات حالا چی بگم نیم ساعت پیش بدونه ایه به بابات هم بگم تست گذاشتم زودی خط دوم افتاد گرچه امروز 29اردیبهشته ووقت پریم 5 ولی نمیدونم الان چه حسی دارم فهلا که باورم نمیشه شایدهم اشتباه شده گیج گیجم انشالا هر چی خیره پیش بیاد نگرانم نگران تو دختر قشنگم راستی اسیابهان دارن در میان مبارک##اولین کسی که برات گفتم نمیدونم باید چه. کنم فعلا بین خودمون تا وقت پری!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)