ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

صدای قلب فسقلی ما

1393/5/5 18:05
نویسنده : مامان زینب
157 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم از حالا به بعد دیگه خاطرات شما وفسقلی رو اینجا مینویسم روز چهار شنبه 25تیر رفتم دکتر محمودی با کلی سختی برا انتخاب!!!!!!!خیلی معطل شدم تا سونو نوبتم شد اولش استرس گرفتم میترسیدم خدایی نکرده.....ولی دکتر زودی قلبشو پیدا کرد ومن صداشو شنیدم عزیزم زنده باشی فسقلی من و7هفته و5روز بودم یعنی جمعه ها هفتم عوض میشه وتاریخ زایمان 14 اسفند انشالا بوس بوس یرای عزیزای دلمممممممممممممممممبوسبوسمحبتمحبت

پسندها (1)

نظرات (0)