ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

ماجرای جنسیت نی نی ناز ما

1393/7/27 1:43
نویسنده : مامان زینب
165 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم وفسقلی من امروز دقیقا سه هفته از اخرین سونو میگذره که بهم گفت دخملی وامروز طبق حرف خودش رفتم دوباره سونو همون جا_و  جا به همراه بابا جون ومامان جون واجی ریحانه. وصتی نوبتم شد مامان جون واجی پایین بودن. بخاطر اینکه دیگه اجی خسته شده بود خودم رفتم داخل وبعد از چند دقیقه گفت جنسیتش پسره !خیلی تعجب کردم گفتم شما که گفتید دختره گفت اگر مطمین بودم نمیگفتم دوباره بیای گفتم حالا مطمینید؟گفت اره وبرام تو جواب سونو نوشت_خیلی شوکه شدم چون از ته قلبم باور کرده بودم دخملی عزیزمتو پسر قند عسل منی خیلی خوشحالم بوسسسسسسس انشالا که سالم وسر وقت بیای بغلم*وقتی به مامان جون گفتم خیلی خوشحال شد ومنو بوس کرد بعد هم به بابا گفتم خیلی خوشحال شد وباور نمیکرد اصلا اصلا@این شد ماجرای جنسیت پسمل طلا

پسندها (1)

نظرات (0)