ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

اکو قلب نی نی طلا

1393/7/27 1:53
نویسنده : مامان زینب
208 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز 26مهر که  البته شده 27 از صبح ساعت 8تا 9 ادرگیر تماس ونوبت دهی برا دکتر قلب بودم تا بعد از کلی اعصاب خوردی جواب دادن. اخه دکتر محمودی گفت برا اطمینان باید بری ومعرفی نامه داد*وبابا باجون رفتم گلستان خیلی شلوغ بود ومعطل شدیم انقدر نوزاد وبچه مریضدیدم که خیلی حالم گرفت تا ساعت 1ظهر نوبتم شد خدارو شکر گفت. نرماله*وخیالمون راحت شد ضربانت 130بود وقلب چوچولوتو دیدم مادری فدات

پسندها (1)

نظرات (1)

ویستا مارکت
27 مهر 93 7:58
امیدوارم این قلب تا 120 سال بتپه و همیشه تندرست و دلشاد باشید مامان زینب بیایید تو سایتمون بپسندید در خدمتیم.