ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

کارهای جدید ریحانه جونم

1393/8/8 13:21
نویسنده : مامان زینب
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  بر گل مامانی عزیز دلم تا حالا خیلی چیزا یاد گرفتی مثلا میگم یا شملا میگی علیییییییی بینی وگوشتو نشون میدی به شیشه شیرت و.  ..من(!)میگی می می از پیش پارک که رد میشیم میگی تاب تاب عباسی البته نه اینطورکامل اهنگ وریتمشو میگی تا تا ...

 

ویادت دادم نوحه امام حسین که شنیدی سینه  بزنی*عزیزدلم الان تو بغلم خوابیدی یه دستت شیشه یه دست دیگت لاک!راستی چند روزه یاد گرفتی میگی لا ...لا یعنی برام لاک بزن  یه چیز خنده دار دیگه حدود یک ماهه وقتی میبرمت دستشویی میگم بشین وزور بزن

. ومیشینی وزور میزنی 0!!!

مادر به فدات الهی



پسندها (1)

نظرات (0)