ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

اتفاقات اخیر

1393/9/27 15:26
نویسنده : مامان زینب
188 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی بد قلق شدی دخترکم همش نق میزنی وگریه از 20اذر که دکتر گفت شیرتو کم کنم اوضاع بدتر هم شده مدام اصرار وگریه وخواهش وجیغ که شیرررر

اخه من چه کنم وقتی دکتر گفت نده !دلم برات میسوزه عزیزم از طرفی حرف دکترو قبول دارم ازطرفی هم میگم تو هم مثل بقیه بچه ها ی فامیل موندم سر دو راهی که کامل بگیرمت از شیر بانه اینطوری بیشتر عذاب اوره بخدا به دکتر قنبریان زنگ زدم گفت بده دکتر ریاحی گفت نده موندم واقعا خدایا خودت کمکم کن 24آذر93

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)