ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

بی قراری های دخترم برای شیر

1393/9/27 15:34
نویسنده : مامان زینب
173 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز26اذر خیلی نق نقو بودی دخترم 

سرشیشتو اول گشاد کردم بعد هم بریدمش وقتی میگی شیر بهت میدم ودهنت پر میشه ومیریزه فهمیدی که عوض شده ونشون میدی ولی همچنان دوسش داری !!!!!!احالا بازور ودعوا وخوبی و.......نخوابیدی حتی سر پاهام ولی بعد با شیشه‌ی خالی خوابیدی الهی مادر فدات

از 8صبح بیدار بودی گفنم شب زود میخوابی!ولی اینطور نبود!خیلی ناراحتم وقتی چشمات پر اشک میشه ومیگی شیر دلم کباب میشه عزیزم نمیخوام غصه بخوری نگران ایندم که با بدنیا اومدن داداشی یه وقت تو زجر نکشی عزیزم انگار تو این چند روز لاغر تر شدی به نظرم مامانی فدات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کوثر
10 دی 93 17:53
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی