ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

نوروز۹۷

1397/2/1 22:58
نویسنده : مامان زینب
220 بازدید
اشتراک گذاری
نوروز ۹۷
سلام به گلهای خوشکلم
امسال قبل از عید ریحانه خانم برای دوسه روز رفت شوشتر با مامان جونش وقرارشد برای سال تحویل بیان اهواز که پیش بی بی باشیم خونه عمه
اون روز صبح رفتم برای تحویل مانتو ولی در کمال تعجب بدقولی کرد وامادش نکرده بود خلاصه خیلی عصبی شدم
ظهر موقع ناهار که بابا اومد سر یه موضوع مسخره (دادن بدهی و...)حرفمون شد خیلی ناجور عصبانی شدم و اوضاع خراب شد نزدیک سال تحویل ولی نرفتیم لج کرد از اون ور ریحانه منتظرم بود برا لباسهای نو خلاصهههههه با هرشرایطی بود رفتیم حدود ۵ ده دقیقه بعد از سال تحویل رسیدیم
انشالله که سال خوبی برای همه باشه
عکس های نوروز ۹۷ منزل نو







پسندها (2)

نظرات (1)

مامان نفیسهمامان نفیسه
11 اردیبهشت 97 9:49
عزیزم ما تو مسابقه شرکت کردیم، خوشحال میشم 5 تا پست آخری منو لایک کنید! ایشالا جبران میکنم! چشمک