ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

ده ماهگی رونیکا و نوروز ۹۹

1399/1/13 3:59
نویسنده : مامان زینب
348 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزهای مامان امسال بخاطر بیماری کرونا دید وبازدید ومهمونی عید کنسل شد وبخاطر سلامتیمون همه در خونه هامون موندیم امسال اولین نوروز که ۵نفره شدیم و رونیکا گلی کنارمون رو سفره بود🤩

امسال همه چیز جور  دیگه ست هم تحویل سال هم ۵نفره شدنمون هم بیماری کرونا هم کم کردن وزن من انگار جور دیگه ای حس میکنم همه چیز رو 

دخترکانم وگل پسرم انشالله که سال خوب وخوشی رو در کنار هم تجربه کنیم سالی پر از سلامتی وخوشی و عشق و آرامش🌷🤗 

عکسهای ماه گرد دهم

این انسولین ها رو موقع خونه تکونی پیدا کردم وباهاش ازت عکس گرفتم البته خودم نداخته بودمشون تا یه فرصت پیش بیاد و عکس بگیرم تا بهت بگم برای بدست اوردنت خیلی سختی کشیدم برای اینکه باشی ونفس بکشی تو وجودم سوزن سوزن شدم جیگر گوشه ام البته از اولش جمعشون نکردم ولی حدود ۱۲۰تا بودن که تو دوران بارداری مصرف کردم تاشب زایمان....

دخترکم شاید بعدها ببینی وبگی دلت خوش بود مامان! 

ولی این عکس رو گرفتم تا یادم نره برای داشتنت خدا رو هرلحظه باید شکر کنم

البته این عکس شایدبی مناسبت با خداحافظی دیابت هم نبود که بعد از ۷سال بالاخره دارم درمان میشم و خدا بخواد کامل قرصهامو کنار میزارم ☺

ماشالله لاحول ولا قوه الی بالله 🌷🌷🌷🌷

عکسهای نوروز ۹۹

رونیکا وعیدی هاش😅😅البته برشون داشتم نزاره دهنش

دوباره میزارم عکس از رونیکا وهفت سین

 

راستی امشب سیزده به در🤩

بعد از چند روز تو خونه موندن اومدیم تو حیاط خونه مامان جون سیزده رو به در کنیم 

غم به در شادی به تو🌷🌷🌷

پسندها (2)

نظرات (2)

نرگسنرگس
14 فروردین 99 16:34
10 ماهگیت مبارک خوشگل خانوم.
مامان زینب
پاسخ
ممنونم عزیزم😘
نرگسنرگس
14 فروردین 99 16:34
ما با افتخار شما رو دنبال کردیم ... خوشحال میشیم شما هم ما رو دنبال کنید !🌸