ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

جشن اسم ریحانه 🤩و۱۱ماهگی رونیکا😍

1399/2/17 17:32
نویسنده : مامان زینب
539 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

خیلی وقته نیومدم چون اصلا وقت نکردم

همس در گیر تکالیف ودرس ریحانه هستم

آموزش مجازی و کانال شاد و...

خلاصه حسابی مشغول امروز ۱۷اردیبهشته وخیلی دیر شد برای این عکسها ولی خب کاچی بهز هیچی

درس ح رو که به ریحانه یاد دادم هنش گفت اسمم کامل شد من جشن اسم میخوام ۲۳فروردین بود گفتم فردا برای خودت واجی جشن میگیرم

شب که باباش از بیرو اومد سوپرایزمون کرد وبرای ریحانه کیک خوشکل خریده بود منم یکدفعه یه چند تاعکس گرفتم ازشون

اینم ۱۱ماهگی رونیکا

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)


17 اردیبهشت 99 18:38
ما این دختر ها و پسر گل را با افتخار دنبال کردیم خوشحال می شویم ماجراهای جالب دو قلو ها را دنبال کنید
مامان زینب
پاسخ
ممنونم لطف دارید