ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

گهواره پر....💪

1399/6/27 10:30
نویسنده : مامان زینب
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام عزیزم 

سلام سلام نفسم ❤

دیروز ظهر بابا از انبار تخت قبلی آجی رو آورد که برات بزاریم تو اتاق و گهواره رو جمع کنیم

از عصر مشغول فکر وطراحی جاش بودیم و جابه جایی و....

تا شب موقع خواب آماده شد

خیلی خسته شدیم😅

تختت رو سمت دیوار گذاشتیم که بشه از کشو تخت استفاده کنیم وفضا بازتر میشه  ولی کنار تختمون دید نداره بهت(پیشنهاد من)خلاصه دیشب اولین شبی بود که بعد از ۱۶ ماه بدون گهواره خوابیدی😶

مگه میخوابیدی کلک

شیرتو خوردی می خوایتی بیای بیرون🙄

انقدر لالایی وشعر و...

تا خواب رفتی ولی تا من گیج شدمنیم ساعت بعد بیدار شدی

تا صبح صد بار بیدار شدی وگریه نصفه شب بابا اومد پیشت

بدیش اینه که بایداز جا بلند بشیم که بیایم پیشت خوابمون میره مثل الان که از ساعت ۸نبود بیدار شدم شیر بهت بدم وتا الان بیدار موندم🤨

احتمالا بابا بیاد با غر های شدیدش مواجه میشم چونمن گفتم این جوری بزار تخت رو😗

الان دو سه عکس گرفتم یادگاری 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)