ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

شروع سال تحصیلی شهریوری کرونایی

1399/6/27 10:18
نویسنده : مامان زینب
137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزانم 

الان حدود ۷ماهه که کرونا دست از سرمون برنداشته امسال از ۱۵شهریور باید مدرسه میرفتیم ومن از تیر ماه دنبال کارای مدرسه و ابلاغ بودم

دنبال مدرسه ای بودم که بشه آجی ریحانه رو با خودم ببرم داداشی هم نزدیکم باشه و کسی هم پشمکم رو بگیره❤ 

پشمک زعفرونی مامان 👱🏼‍♀️

عزیزم 🙋🏼‍♀️

دبستان طاهره برا معاونتم درخواست دادن ولی مسئول قبول نکرد وگفت کمبود نیرو داریم و...

من هم که نه پارتی نه آشنا 

خلاصه برا دبستان اطهر ابلاغ گرفتم به امید اینکه کارم رو درست میکنن

دو سه روز که تایم ظهر بودم بابا بردت خونه مامان صفیه  (🤥البته کسی خبر نداشت  جز حافظ وسعدی 😁) ولی این هفته که صبح شدم تصمیم گرفتم بزارمت پیش آجی و داداش

خیلی سخت بود ولی به اینکه خوابت حروم نشه وشرایط بابا هم نمیشد دنبالت بیاد می ارزید

صبح قبل از اینکه برم مدرسه عوضت می کنم شیر هم آماده میکنم  وآجی رو بیدار میکنم که بیاد پیشت بخوابه 

ریحانه قشنگم عزیزم نفسم فدات بشم ببخشید که کارهای بزرگتر از سنت ازت خواستم😔

ولی چون عشق وعلاقه ات به آجی رو دیدم والبته خودت گفتی من مواظبش هستم قبول کردم😍

بعضی روزا میخوابه آجی و بعضی روزا هم کمتر ولی ریحانه گلم به آجی و داداش صبحانه میده تا من بیام از مدرسه

راستی از این وضعیت کرونا بگم که ما معلم ها هر روز طبق ساعت همیشگی در مدرسه حضور داریم ولی بدون دانش آموزان 😑

درسته مدرسه بدون بچه ها سوت وکوره ولی سلامتیشون مهمتره

 ماهم کامل  مشغول تدریس وفیلم برداری وبررسی تکالیف وپرسش آنلاین و...هستیم

همش با گوشی والا چشم درد ودست درد گرفتم 

راستی اینو هم بگم که ریحانه خانم امسال تو کلاس مامانیه😉 

کلاس دوم✅✔❤

وقتی از مدرسه میام باید به تکالیف ریحانه و محمدرضا هم برسم علاوه بر رسیدگی به تکالیف ۳۷ دانش آموزم🤓

اینم از وضعیت مدرسه من

انشالله که کارم درست بشه

دیروز مدیر طاهره رفت اداره برای پیگیری کارم

توکل به خدا🤗

دو نکته بگم و برم لالا  یا بزارم تو پست جدید؟

😉

ادامه در پست بعدی....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)