ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

عشقم دخترم رونیکا جونم تولد۲سالگیت مبارک

1400/2/24 2:16
نویسنده : مامان زینب
184 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز تولدته 

دوسال پیش در چنین شبی طرفای ساعت ۵صبح رفتیم بیمارستان چقدر استرس داشتم...

تا صبح ساعت ۹ و۱۰ به دنیا اومدی وشدی دردونه ما😍😍

امسال تولدت با عید فطر همزمان شد

ولی امشب مامانی دست خالی اومده 😏

اگر برنامه جورشد وتولد گرفتم برات حتما اینجا عکس میزارم زندگیم

یه چیزی هم بگم که ۴روز پیش بردمت گفتاردرمان

اخه هیچی نمیگی 

نگرانم خیلی

گفت با کارت اموزشی باهات کار کنم...

ولی بعداز چند دقیقه خسته میشی😏

ولی مکعب هوشت رو خیلی دوست داری

فعلا بخوابم که تازه خوابیدی جیگرم

بعدا نوشت:::

عزیزم نسبت به جلسه اول گفتار درمان علاقه ات به یادگیری خیلی بیشتر شده مثل هم ها رو خیلی زود یاد گرفتی توجهت خیلی بیشتر شده حیوانها و بعضی میوه ها رو می شناسی 

مکعب هوش رو بدون کمک وبا دوق انجام میدی همش دستم رو نیوشی وازم بازی میخوای 🤗ولی هنوز کلمه جدید نگفتی 

گفتار درمان گفت بزودی میگی وهمه چبز رو با هم 

وحتی از همسالات جلو تر میفتی

خب حالا ار تولدت بگم روز جمعه ۲۴اردیبهشت نهار منزل مامان صفیه بودیم که سوپرایزی کیک وژله درست کرده بود

دیگه یکدفعه لباس آوردیم...

خودم با خامه وامکانات کم کیک رو تزیین کردم ظاهرش زیاد جالب نبود 😅ولی طعمش فوق العاده🤗🤗

تو همون برنامه یکهویی دایی وخاله سوسن رو هم گفتم وتولد یهویی خوبی شد بدون تجملات

ولی دلم میخواد حتما سرفرصت ببرمت آتلیه 

حالا چند عکس میزارم گرچه اولش اصلا میترسیدی پیش کیک ومیزت بایستی

🌷اینجا گریه کردی ومیترسیدی واولین عکست اینجور شد که من کنارت باشم

بعد اوردمت پیش مبل چون حس کردم از بلندی میترسیدی و بهتر شدی 🤗

به حرفه ای نبودن کیک توجه نکنید😅😅😅وسط دربی فوتبال ودست تنها بودم...

این هم گلهای زندگیم بگو ماشالله🌷🌷🌷

میخواستی از فاصله دور شمع رو فوت کنی😅😅

اینم از تولد ۲سالگی گل دخترم

بعد از یک هفته عوس گذاشتم که بی مناسبت هم نیست

اخه روز مو فرفری هاست💗💗💗

پسندها (5)

نظرات (0)