ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

دل مشغولی های مامان

1393/9/27 15:45
نویسنده : مامان زینب
201 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم همه ی فکر وذهنم شیر تویه نکاهت ومظلومیتت ناراحتم میکنه از دیشب که خواب نمیرفتی هنش به این فکر میکردم که در اینده تو بیدار. وگریه داداشی هم بیدار من چه کنم همش نگران اینم که استراحتت وخوابت فقط باشیره بیداری زیاد لاغرت میکنه*بالاخره امروز تصمیم گرفتم استخاره کنم تو بد جور دو راهی موندم از طرفی میترسم شیر زیادی برات ضرر داشته باشه از طرفی هم میگم نکنه زوده وتو عذاب بکشی بالاخره گفتم به بی بی حبابه میگم استخاره بگیره اگر خوب شد صبر تلخ میزنم به سر شیشت واگر بد بود بهت میدم البته فقط برا خواب *خلاصه بی بی گفت ترسیدم بگم ولی بد اومد*منم گفتم توکل به خدا. بهت میدم ولی نه مثل قبل فقط برا خواب همون حرف دکتر که گفت کمش کن خدایا کمکم کن ظلمی در حق دخترم نشه امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان 3جوجه طلایی
27 آذر 93 15:53
نگران نباشین این روزها هم می گذره بیشتر براش دعا کنین. لطفا کد 28 را به 1000891010 ارسال کنید و به ما رأی بدین . شما هم در جشنواره شرکت کنید. ممنون