ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

عینکی شدن گل پسرم😏

1398/10/16 1:23
نویسنده : مامان زینب
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام 

امروز بعد از حدود دوسال که باید محمدرضا رو می بردم چشم پزشک بالاخره طلسم شکست و بردیم

بعد ازمعاینه کردن گفت نسبت به قبلا که چند بار رفته بودیم پیشش کمی شماره ی چشمش بیشتر شده واستیگمات هست 😕

تا پروندشو تو کامپیوتر چک کرد گفت که به  خودت رفته بود

تا بابایی اومد داخل با تعجب  گفت اِاِ این که کاملا شبیه باباشه!!! چشماتون ضعیفه وبابا جواب داد نه

گفت پس همه چیزش به باباش رفته گفتم از خوشبختی فقط چشماش به من رفته!

خلاصه گفت عینک بزنی بهتره روزی حداقل ۴ساعت که برای مدرسه رفتن سال بعد عادت کنه

من😕😥

باباش 😑

خودت😶 

کاملا ساکت بودی وهیچی نمیگفتی بعد هم چشمای خودمو معاینه کرد وخوشبختانه گفت موردی نداره ولی بهتره عینکتو بزنی ( که نمیزنم😁)

رفتیم فرم انتخاب کردیم و قراره سه دوز دیگه اماده بشه یعنی ۱۸دی۹۸

میدونی نگران چی هستم و ناراحت شدم؟

از اینکه عینکی شدی نه!

از مراقبت و نگهداری کردن از عینکت  که میدونم خیلی بازیگوشی🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🗣

اینم از این .....

یه عکس بزارم از دو سه روز پیش در عروسی 

 

پسندها (1)

نظرات (0)