ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

اهواز شهر من میزبان سردار دلها

1398/10/16 1:37
نویسنده : مامان زینب
126 بازدید
اشتراک گذاری

از پریروز که خبر شهادت سردار سلیمانی روشنیدیم همه ناراحت شدیم ولی ریحانه خانم جور دیگه ای ناراحت شد و وقتی فهمید میخواد سردار به اهواز بیاد گفت منم دوست دارم برم هرچی بهش گفتم مامان نمیخواد تو بری بمون تو خونه استراحت کن  ولی گفت نه باید برم خانم معلممون گفته برید 

🌹واقعا ارزش شغل خودمون رو بدونم که بچه ها ذهنشون ودلشون  مثل یه آینه صاف و یکدست است🌹

خلاصه با  باباش  صبح زود رفت استقبال نزدیکای ظهر اومد خودش که خیلی خوشحال بود

امیدوارم خداوند ظهور امام زمان رو نزدیک کنه که دادرس همه ی دنیاست الهییی آمیییین⚘⚘⚘

ریحانه خانم در استقبال سردار ۱۵ دی۹۸

خیلی خیلی شلوغ بوده وبابایی فقط همینا رو گرفته 

پسندها (5)

نظرات (1)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
18 دی 98 10:22
شهادت سردار قلبها بر شما تسلیت باد .