ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

تولد تولد تولدت مبارک 🎁🎁🎂🎂

1399/2/25 3:51
نویسنده : مامان زینب
251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام 

عزیز دلم خوشکلم عروسکم امروز یک ساله شدی

نفسم یک ساله که کنارمونی وعاشقت هستیم

عشقم دخترم خوشکلم با اومدنت به زندگیمون رنگ زیبایی زدی

امروز صبح بردمت بهداشت اابته قبلش هماهنگ کردم که انجام میدن یانه

من وبابا بردیمت هیچ کس نبود

فقط یک کارشناس

وزنت ۸۹۰۰ قد۷۱.۵

خداروشکر همه چیزت نرمال بود

خاله ریزه ی من

عزیزم تازه دوبرابر شد وزنت

هنوزم کامل نه😅

 

امروز۱۹رمضان هم بود ضربت امام علی ومامان جون وباباجونبعد ۳ماه اومدن خونمون وقلقل نذری به نیت بابابی بی اورده بودن برا اهوازی ها  ودایی برا افطار

هم مشغول تو بودم که واکسن زده بودی وکسل وهم مهمان داری

و تدارکات 

 

امروز خبر خوش هم داشتیم 

بعد سه روز که ثبت نام کردیم ماشین   بالاخره امروز عصر پیامش اومد پاقدم مهمانهام خیر بود

عکس هم میزارم با گوشیم نگرفتم

البته جشن نداشتیم چون هم بخاطر احیاها وهم کرونا

بوس بوس برای گلک هام🌷🌷🌷

فعلا 

تاب

پسندها (1)

نظرات (1)

🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
25 اردیبهشت 99 21:52
تولدت مبارک گل دختر🌹🌸😘😍
مامان زینب
پاسخ
ممنونم لطف دارید