ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

راه افتادن گل دخترم

1399/4/7 2:06
نویسنده : مامان زینب
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام عشقای من 

سلام عروسک کوکی من

عزیزم خوشکلکم

حدود یک هفته اس که دیگه راه میری یعنی وقتی ۱سال و۱ماهت شده بود 

قشنگم مبارک باشه 

انشالله قدم های موفقیت رو برداری 

گلم دوسه روز پیش روز دختر بود منم یه جشن کوچولو برا گل دخترهام گرفتم

که بدونید چقدر عزیزید

چقدر گلید برامون

دیشب هم نامزدی سارا جون بود عکس بزارم؟🤔

😍🤩

با اینکه مجلس خیلی خیلی خودمونی بود ولی رونیکا رو بردیم پیش خاله سوسن(بخاطر کرونا)

آخرشب بعد از پایان مراسم بابایی اومد جلوت😍که گلم  بی تو صفا نداره 🌷🌷

من فدای نای نای کردنت🌹

باید یه فیلم کوتاه بزارم میشه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)