ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

بالاخره آتلیه رفتیم😅🌹

1399/5/31 2:44
نویسنده : مامان زینب
167 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام 

خیلی وقته نیومدم اینجا تنبل شدم یا فرصت نمیکنم؟

مسئله این نیست😅

مسئله وخبر اینکه بعد از ۱۵ماه رفتیم آتلیه 💪

ولی از رونیکا چی بگم که همش بداخلاقی وگریه و البته همش بغلم رو میخواست ویا بغل باباش

خیلی اذیت کردی گوگولی من

البته وسطاش فهمیدم که خرابکاری کردی در حد تیم ملی 😑😑😑عوضت کردم ولی زیاد تغییری حاصل نشد

غریبی میکردی و فضا نا اشنا بود که حق داشتی و۳ساعت بیشتر اونجا بودیم وبا چه دردسری چند تا عکس گرفتیم

خانم عکاس تعجب کرده بود که چرا ازش عکس نگرفتم تا حالا🙄

 

این مدت چه اتفاقاتی رخ داد؟

♨️دست زدن تو ۱۳مین سالگرد عقد مامان بابا۱۲مرداد۹۹

♨️الله کردن یعنی ۲دستهاتو میبری سمت گوشت که اتفاقی نماز میخوندم دیدم این کار رو کردی۲۴مرداد۹۹

♨️کلاغ پر دوسه روزه یاد گرفتی یعنی ۲۶ یا ۲۵مرداد انگشتتو میزاری فقط

 

با این مریضی که برنامه مدرسه امسال معلوم نیست منم موندم چه کنم؟ خداکنه گره از کارهام باز بشه وهمه چیز ردیف بشه

راستی زنجیر وپلاک طلا Rریحانه هم گم شد اونجا

خداکنه پیدا بشه

نمیدونم چرا دلم گرفته امشب😔

خدایا قلبم رو آروم کن🤲

الهی آمین

پسندها (1)

نظرات (0)