ریحانه جونمریحانه جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
محمدرضا جونممحمدرضا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

گل های خوشبوی مامان وبابا

من مامان زینب مامان سه فرشته ی ناز هستم و خاطرات وروزمرگی هامون رو اینجا ثبت میکنم🌺

ماه آخر وحساسیت ها واسترسهای من تمومی نداره

1398/2/8 12:46
نویسنده : مامان زینب
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز اومدم تا بنویسم از خاطرات وسختیها برای تو آجی کوچیکه که هنوز اسم هم نداری 

این روزها دیگه خداروشکر استرس مرخصی رو ندارم چون تایید شد بالاخره ماه آخر ولی نگرانی های دیگه از سلامت بچه وخودم شرایط خودم بعد عمل بخیه ها و کنترل دیابت

این هفته دکتر قلب واکو ونوار قلب انجام دادم بخاطر تپش قلبم گه گفت مشکلی نداری ولی برو متخصص داخلی برای ریه🙄منم که فعلا نرفتم خسته شدم همش دکتررررر😏😏

گهواره وساک  رو دوسه روزه کخ آماده کردم

خیلی حساس شدم وموقع خواب به سختی خواب میرم اون هفته رفتم ان اس تی

امروز هم باید برم سونو بیوفیزیکال که فردا ببرم دکترودیگه انشالله تاریخ رو بهم بده

انقدر که اصرار میکنم مامانی بیان پیشم بعد این همه اصرار اخر سر بعد همه ی جاها شب اومدن و صبح رفتن همش کار دارن تا کلامی حرف میزنم ناراحت میشه وقهر میکنه والا دنیا برعکس شده بجای ناز وقهر کردن های منه

چه کنم والا نمیدونم

اسم هم نمیتونم انتخاب کنم چرا

نمیدونم چرا انقدر سخت گیر شدم

دوست دارم روون وبامعنی باشه وترجیحا فارسی اجق وجق هم نباشه

پیشنهاد دارید میخونم عزیزان

 

 

پسندها (3)

نظرات (2)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
8 اردیبهشت 98 21:17
انشالله به سلامتی موف باشید
مامان صدرامامان صدرا
9 اردیبهشت 98 14:18
ای کاش اشاره میکردین که چه نوعی اسم هایی رو دوس دارین🤗